WYWROTKA TYLNOZSYPOWA STALOWA
MODEL 55
GalvaZ Powłoka antykorozyjna |
Wytrzymałość Spoiny wykonane za pomocą zrobotyzowanego spawania MIG |
Duży udźwig wyładunku wywrotki 4100kg dla wywrotki 3260 mm (równomiernie rozłożony ładunek) |
Długa żywotność Stożkowe słupki |
Wytrzymałość i wodoszczelność Burta skrzynkowa z krawędzią uszczelniającą |
Zapobieganie uderzeniom Ograniczniki na burtach |
Niezawodność otwarcia drzwi Bezpośrednie połączenie między wywrotką a hakiem |
Optymalna widoczność Kompaktowa: brak obrysówki, opcjonalne ograniczniki obciążenia |
Duża powierzchnia przylegania Brak smarowania Pierścień samosmarujący |
NADWOZIE • Dno wywrotki z ocynkowanej blachy stalowej HX500 o grubości 3 mm • Podłużnice z prostokątnych rur o wysokości 120 lub 140 mm (w zależności od cylindra) i wzdłużne przekładki • Burty boczne z ocynkowanej stali H350ZMA, wysokość 350 mm, grubość 2 mm, składane, demontowalne, prawa/lewa • Wspomaganie podnoszenia burty od długości 4260 mm • Zamkniecie zabudowanych burt • Panel przedni ze stali H350ZMA, wysokość 450 mm, grubość 2 mm • Ocynkowana stalowa osłona kabiny, kratka (przekroj 4,5 mm), demontowalna i bez obrysowki • Drzwi tylne ze stali ocynkowanej H350ZMA, wysokość 450 mm, grubość 2 mm, automatyczne otwieranie za pomocą krzywki pod kątem 15° (otwarcie drzwi 520 mm) • Gumowe ograniczniki otwarcia na burtach i tylnych drzwiach • Tylne słupki ze stali ocynkowanej, o grubości 3 mm, demontowalne, z regulowaną śrubą montażową i stożkową złączką • Zabudowane skrzydła z polipropylenu ze wspornikami z surowego aluminium • Homologowane aluminiowe osłony boczne, malowane proszkowo na czarno • Śruby pokryte powłoką cynkowo-niklową (5 razy bardziej odporną niż standardowa powłoka cynkowa) • Bezsmarowa oś wywrotu (pierścień samosmarujący) • Krotki zwis wywrotu: 250 mm • Krawędź przystosowana do montażu pasow |
RAMA POMOCNICZA • Przechył ze stali S355, grubość 4 mm • Wywrot za pomocą cylindra 3 lub 4 trzpienie w zależności od długości • Kąt przechyłu 48° • Elektryczny zespoł pomp12 V lub 24 V w zależności od pojazdu • Zbiornik 7 litrow • Ciśnienie hydrauliczne 180 bar • Przewodowy pilot zdalnego sterowania w kabinie BEZPIECZEŃSTWO • Elektrozawor bezpieczeństwa na cylindrze • Wyłącznik • Podporka zabezpieczająca • Podwojne zabezpieczenie na gornych przegubach drzwi WYKOŃCZENIE • Elementy ocynkowane: Blacha stalowa+ Cynkowanie 10 μm + Śrutowanie + podkład proszkowy z żywicy epoksydowej 60 μm + farba proszkowa 60 μm • Elementy nieocynkowane: Blacha DKP + Odtłuszczanie + Śrutowanie + podkład proszkowy 60 μm + farba proszkowa 60 μm |
WYWROTKA TYLNOZSYPOWA STALOWA
MODEL 75
NADWOZIE • Dno wywrotki z blachy stalowej HX500 o grubości 4 mm • Podłużnice z prostokątnych rur o wysokości 160 mm i wzdłużne przekładki • Burty boczne z ocynkowanej stali S350, wysokość 400 mm, grubość 2 mm, składane, demontowalne, prawa/lewa • Wspomaganie podnoszenia burty od długości 4260 mm • Zamkniecie zabudowanych burt • Panel przedni ze stali S355, wysokość 450 mm, grubość 2 mm • Ocynkowana stalowa osłona kabiny, kratka (przekroj 4,5 mm), demontowalna i bez obrysowki • Drzwi tylne ze stali S355, wysokość 450 mm, grubość 2 mm, automatyczne otwieranie (otwarcie drzwi 520 mm) • Gumowe ograniczniki otwarcia na burtach i tylnych drzwiach • Tylne słupki ze stali ocynkowanej, o grubości 3 mm, demontowalne, z regulowaną śrubą montażową i stożkową złączką • Zabudowane skrzydła z polipropylenu ze wspornikami z surowego aluminium • Homologowane osłony boczne z podwojnej belki, malowane proszkowo na czarno • Śruby pokryte powłoką cynkowo-niklową (5 razy bardziej odporną niż standardowa powłoka cynkowa) • Bezsmarowa oś wywrotu (pierścień samosmarujący) • Krotki zwis wywrotu: 250 mm • Krawędź przystosowana do montażu pasow |
RAMA POMOCNICZA • Przechył ze stali S355 • Podłużnice o grubości 5 mm, wzmocnione skrzydła • Wywrot za pomocą cylindra 3 lub 4 trzpienie w zależności od długości • Udźwig wyładunku w zależności od długości: 6T (minimum) • Kąt przechyłu 48° • Elektryczny zespoł pomp12 V lub 24 V w zależności od pojazdu • Zbiornik 12 litrow • Ciśnienie hydrauliczne 180 bar • Przewodowy pilot zdalnego sterowania w kabinie WYKOŃCZENIE • Elementy ocynkowane: Blacha stalowa+ Cynkowanie 10 μm + Śrutowanie + podkład proszkowy z żywicy epoksydowej 60 μm + farba proszkowa 60 μm • Elementy nieocynkowane: Blacha DKP + Odtłuszczanie + Śrutowanie + podkład proszkowy 60 μm + farba proszkowa 60 μm BEZPIECZEŃSTWO • Elektrozawor bezpieczeństwa na cylindrze • Wyłącznik • Podporka zabezpieczająca |
Szczegółowe informacje na temat wywrotek możesz znaleźć, klikając w ten link: /cked/plugins/kcfinder-2.54/./upload/files/katalog_produkt%C3%B3w_marki_JPM.pdf
Znajdziesz tam wszystko, co potrzebne, by lepiej zrozumieć temat i poznać wszystkie niezbędne szczegóły.
Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego z nami codziennie w godzinach od 8:00 do 18:00, soboty: na życzenie. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.
dział ten obejmuje pojazdy: nowe już skompletowane, używane oraz te które mamy w stałej sprzedaży lecz ich kompletacja wymaga czasu np.: na montaż