WYWROTKA TYLNOZSYPOWA STALOWA

MODEL 55

GalvaZ 

Powłoka antykorozyjna

Wytrzymałość

Spoiny wykonane za pomocą zrobotyzowanego

spawania MIG

Duży udźwig wyładunku wywrotki

4100kg dla wywrotki 3260 mm

(równomiernie rozłożony ładunek)

Długa żywotność

Stożkowe słupki

Wytrzymałość i wodoszczelność

Burta skrzynkowa z krawędzią uszczelniającą

Zapobieganie uderzeniom

Ograniczniki na burtach

Niezawodność otwarcia drzwi

Bezpośrednie połączenie między wywrotką

a hakiem

Optymalna widoczność

Kompaktowa: brak obrysówki, opcjonalne

ograniczniki obciążenia

Duża powierzchnia przylegania

Brak smarowania

Pierścień samosmarujący

 

 

 

 

 

NADWOZIE

Dno wywrotki z ocynkowanej blachy stalowej HX500 o grubości 3 mm

Podłużnice z prostokątnych rur o wysokości 120 lub 140 mm (w zależności od cylindra) i wzdłużne przekładki

Burty boczne z ocynkowanej stali H350ZMA, wysokość 350 mm, grubość 2 mm, składane, demontowalne, prawa/lewa

Wspomaganie podnoszenia burty od długości 4260 mm

Zamkniecie zabudowanych burt

Panel przedni ze stali H350ZMA, wysokość 450 mm, grubość 2 mm

Ocynkowana stalowa osłona kabiny, kratka (przekroj 4,5 mm), demontowalna i bez obrysowki

Drzwi tylne ze stali ocynkowanej H350ZMA, wysokość 450 mm, grubość 2 mm, automatyczne otwieranie za pomocą krzywki pod kątem 15°

(otwarcie drzwi 520 mm)

Gumowe ograniczniki otwarcia na burtach i tylnych drzwiach

Tylne słupki ze stali ocynkowanej, o grubości 3 mm, demontowalne, z regulowaną śrubą montażową i stożkową złączką

Zabudowane skrzydła z polipropylenu ze wspornikami z surowego aluminium

Homologowane aluminiowe osłony boczne, malowane proszkowo na czarno

Śruby pokryte powłoką cynkowo-niklową (5 razy bardziej odporną niż standardowa powłoka cynkowa)

Bezsmarowa oś wywrotu (pierścień samosmarujący)

Krotki zwis wywrotu: 250 mm

Krawędź przystosowana do montażu pasow

RAMA POMOCNICZA

Przechył ze stali S355, grubość 4 mm

Wywrot za pomocą cylindra 3 lub 4 trzpienie w zależności od długości

Kąt przechyłu 48°

Elektryczny zespoł pomp12 V lub 24 V w zależności od pojazdu

Zbiornik 7 litrow

Ciśnienie hydrauliczne 180 bar

Przewodowy pilot zdalnego sterowania w kabinie

BEZPIECZEŃSTWO

Elektrozawor bezpieczeństwa na cylindrze

Wyłącznik

Podporka zabezpieczająca

Podwojne zabezpieczenie na gornych przegubach drzwi

WYKOŃCZENIE

Elementy ocynkowane: Blacha stalowa+ Cynkowanie 10 μm + Śrutowanie +

podkład proszkowy z żywicy epoksydowej 60 μm + farba proszkowa 60 μm

Elementy nieocynkowane: Blacha DKP + Odtłuszczanie + Śrutowanie + podkład

proszkowy 60 μm + farba proszkowa 60 μm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WYWROTKA TYLNOZSYPOWA STALOWA

MODEL 75

NADWOZIE

Dno wywrotki z blachy stalowej HX500 o grubości 4 mm

Podłużnice z prostokątnych rur o wysokości 160 mm i wzdłużne przekładki

Burty boczne z ocynkowanej stali S350, wysokość 400 mm, grubość 2 mm, składane, demontowalne, prawa/lewa

Wspomaganie podnoszenia burty od długości 4260 mm

Zamkniecie zabudowanych burt

Panel przedni ze stali S355, wysokość 450 mm, grubość 2 mm

Ocynkowana stalowa osłona kabiny, kratka (przekroj 4,5 mm), demontowalna i bez obrysowki

Drzwi tylne ze stali S355, wysokość 450 mm, grubość 2 mm, automatyczne otwieranie (otwarcie drzwi 520 mm)

Gumowe ograniczniki otwarcia na burtach i tylnych drzwiach

Tylne słupki ze stali ocynkowanej, o grubości 3 mm, demontowalne, z regulowaną śrubą montażową i stożkową złączką

Zabudowane skrzydła z polipropylenu ze wspornikami z surowego aluminium

Homologowane osłony boczne z podwojnej belki, malowane proszkowo na czarno

Śruby pokryte powłoką cynkowo-niklową (5 razy bardziej odporną niż standardowa powłoka cynkowa)

Bezsmarowa oś wywrotu (pierścień samosmarujący)

Krotki zwis wywrotu: 250 mm

Krawędź przystosowana do montażu pasow

RAMA POMOCNICZA

Przechył ze stali S355

Podłużnice o grubości 5 mm, wzmocnione skrzydła

Wywrot za pomocą cylindra 3 lub 4 trzpienie w zależności od długości

Udźwig wyładunku w zależności od długości: 6T (minimum)

Kąt przechyłu 48°

Elektryczny zespoł pomp12 V lub 24 V w zależności od pojazdu

Zbiornik 12 litrow

Ciśnienie hydrauliczne 180 bar

Przewodowy pilot zdalnego sterowania w kabinie

WYKOŃCZENIE

Elementy ocynkowane: Blacha stalowa+ Cynkowanie 10 μm + Śrutowanie +

podkład proszkowy z żywicy epoksydowej 60 μm + farba proszkowa 60 μm

Elementy nieocynkowane: Blacha DKP + Odtłuszczanie + Śrutowanie + podkład

proszkowy 60 μm + farba proszkowa 60 μm

BEZPIECZEŃSTWO

Elektrozawor bezpieczeństwa na cylindrze

Wyłącznik

Podporka zabezpieczająca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szczegółowe informacje na temat wywrotek możesz znaleźć, klikając w ten link: /cked/plugins/kcfinder-2.54/./upload/files/katalog_produkt%C3%B3w_marki_JPM.pdf

Znajdziesz tam wszystko, co potrzebne, by lepiej zrozumieć temat i poznać wszystkie niezbędne szczegóły.

Skontaktuj się z nami

Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego z nami codziennie w godzinach od 8:00 do 18:00, soboty: na życzenie. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

zdjęcie
telefon kontaktowy
+48 510 200 017
zdjęcie
skontaktuj się z nami
biuro@nt-jop.pl
zdjęcie
zapytanie on-line
skorzystaj z formularza
Pojazdy od ręki

dział ten obejmuje pojazdy: nowe już skompletowane, używane oraz te które mamy w stałej sprzedaży lecz ich kompletacja wymaga czasu np.: na montaż

Zabudowa Samochodów
Wiele gotowych aut do wyboru więcej zobacz więcej