WYWROTKA TYLNOZSYPOWA ALUMINIOWA 
 
MODEL 55
 

Wytrzymałość

Wytrzymałość mechaniczna identyczna z

wytrzymałością wywrotki stalowej

Ładowność

236 kg więcej w przypadku wywrotki aluminiowej

3260 mm niż w przypadku jej

stalowego odpowiednika

Duży udźwig wyładunku wywrotki

4400kg dla wywrotki 3260 mm

(równomiernie rozłożony ładunek)

Uchwyt z podwójnym zabezpieczeniem

Zintegrowany z burta

Wytrzymałość i wodoszczelność

Burta skrzynkowa z krawędzią uszczelniającą,

duża powierzchnia przylegania

Zoptymalizowany przegub

Ogranicznik przesuwu burty

Długa żywotność

Stożkowe słupki ze śrubami zaciskową i

podwójnym zabezpieczeniem górnego

przegubu

Optymalna widoczność

Kompaktowa: brak obrysówki, opcjonalne

ograniczniki obciążenia

Niezawodność otwarcia drzwi

Bezpośrednie połączenie między wywrotką

a hakiem

Brak smarowania

Pierścień samosmarujący

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NADWOZIE

• Dno wywrotki wykonane z wysokiej jakości blachy aluminiowej: 5083 H16 grubość 3,5 mm

• Wytłaczane podłużnice o przekroju skrzynkowym o grubości 3 mm i wysokości 120 lub 140 mm (w zależności od długości) oraz krawędź o

profilu skrzynkowym o grubości 3,5 mm poniżej powierzchni nośnej

• Burty z wytłaczanego profilu aluminiowego, wysokość 400 mm (wewnątrz 385 mm), dwuścienne na gorze i na dole, grubość 2,8 mm,

jednościenne na środku, grubość 3,5 mm, składane, demontowalne, wymienne (prawa/lewa)

• Uchwyt blokujący zintegrowany z burtą

• Panel przedni, użyteczna wysokość wewnętrzna 450 mm, dwuścienna na gorze i na dole, grubość 2,6 mm, jednościenna na środku, grubość

3,5 mm

• Osłona kabiny z kratki aluminiowej o średnicy 5 mm z ramą z profili wytłaczanych, zdejmowana i bez obrysowki

• Aluminiowe drzwi tylne, wysokość 450 mm, dwuścienne na gorze i na dole, grubość 2,8 mm, jednościenne na środku, grubość 3,5 mm,

automatyczne otwieranie za pomocą krzywki pod kątem 15° (otwarcie drzwi 520 mm)

• Gumowe ograniczniki otwarcia na burtach i tylnych drzwiach

• Tylne słupki ze stali ocynkowanej, o grubości 3 mm, demontowalne, z dokręcaną śrubą montażową i stożkową złączką

• Zabudowane skrzydła z polipropylenu ze wspornikami z surowego aluminium

• Homologowane aluminiowe osłony boczne, malowane proszkowo na czarno

• Śruby pokryte powłoką cynkowo-niklową (5 razy bardziej odporną niż standardowa powłoka cynkowa)

• Oś wywrotu niewymagająca smarowania

• Krawędź przystosowana do montażu pasow

• Krotki zwis wywrotu: 250 mm

RAMA POMOCNICZA

• Przechył z profilu aluminiowego, grubość od 4,5 do 12 mm

• Wywrot za pomocą CYLINDRA 3 lub 4 trzpieniami w zależności od długości

(bez zwisu pod ramą pomocniczą)

• Tylny kąt przechyłu 46°

• Elektryczny zespoł pomp12 V lub 24 V w zależności od pojazdu

• Zbiornik 7 litrow

• Ciśnienie hydrauliczne 180 bar

• Przewodowy pilot zdalnego sterowania w kabinie

BEZPIECZEŃSTWO

• Elektrozawor bezpieczeństwa na cylindrze

• Wyłącznik

• Podporka zabezpieczająca

• Podwojne zabezpieczenie na uchwytach burty

• Podwojne zabezpieczenie na gornych przegubach drzwi

WYKOŃCZENIE

• Śrutowanie + podkład proszkowy 60 μm + farba proszkowa 60 μm

Niedostępne dla ram o szerokości 700 i 740 mm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WYWROTKA TROJSTRONNA ALUMINIOWA

MODEL 55

 

Wytrzymałość

Wytrzymałość mechaniczna identyczna

z wytrzymałością wywrotki trójstronnej

stalowej

Ładowność

284 kg więcej w przypadku wywrotki trójstronnej

aluminiowej 3260 mm niż w przypadku

jej stalowego odpowiednika

Cylinder z siłownikiem i duży udźwig

wyładunku

3900kg dla wywrotki trójstronnej 3260 mm

(równomiernie rozłożony ładunek)

Uchwyt z podwójnym zabezpieczeniem

Zintegrowany z burta

Wytrzymałość i wodoszczelność

Burta skrzynkowa z krawędzią uszczelniającą,

duża powierzchnia przylegania

Zoptymalizowany przegub

Ogranicznik przesuwu burty

Długa żywotność

Stożkowe słupki ze śrubami zaciskową i

podwójnym zabezpieczeniem górnego

przegubu

Optymalna widoczność

Kompaktowa: brak obrysówki, opcjonalne ograniczniki obciążenia

Niezawodność otwarcia drzwi

Bezpośrednie połączenie między wywrotką

trójstronna a hakiem

Brak możliwości wykonania nieprawidłowego

ruchu

Sprzężenie z syntetycznym elementem

stykowym: ograniczone zużycie, prowadzenie

kuli, brak hałasu

 

 

 

 

 

 

 

 

NADWOZIE

Dno wywrotki wykonane z wysokiej jakości blachy aluminiowej: 5083 H16 grubość 3,5 mm

Podłużnice ze skrzynkowych profili wytłaczanych gr. 3 mm, wysokość 120 lub 140 mm (w zależności od długości) i krawędzie z profili

skrzynkowych gr. 3,5 mm poniżej powierzchni ładunkowej

Burty z wytłaczanego profilu aluminiowego, wysokość 400 mm (wewnątrz 385 mm), ??użyteczna wysokość wewnętrzna 388,5 mm, dwuścienne

na gorze i na dole, grubość 2,8 mm, jednościenne na środku, grubość 3,5 mm, składane, demontowalne, wymienne (prawa/lewa)

Uchwyt blokujący zintegrowany z burtą

Powierzchnia przednia, użyteczna wysokość wewnętrzna 450 mm, użytkowa 450 mm, dwuścienna na gorze i na dole, grubość 2,6 mm,

jednościenna gr. 3,5 mm na środku

Osłona kabiny z kratki aluminiowej o średnicy 5 mm z ramą z profili wytłaczanych, zdejmowana i bez obrysowki

Aluminiowe drzwi tylne, wysokość 450 mm, dwuścienne na gorze i na dole, grubość 2,8 mm, jednościenne na środku, grubość 3,5 mm,

automatyczne otwieranie za pomocą krzywki pod kątem 15° (otwarcie drzwi 520 mm)

Gumowe ograniczniki otwarcia na burtach i tylnych drzwiach

Tylne słupki ze stali ocynkowanej, o grubości 3 mm, demontowalne, z dokręcaną śrubą montażową i stożkową złączką

Zabudowane skrzydła z polipropylenu ze wspornikami z surowego aluminium

Homologowane aluminiowe osłony boczne, malowane proszkowo na czarno

Śruby pokryte powłoką cynkowo-niklową (5 razy bardziej odporną niż standardowa powłoka cynkowa)

Przechylanie na kulach i aluminiowych sprzężeniach, styk na elastomerze

Kołki blokujące ze stali cynkowo-niklową z elementem blokującym (aby zapobiec fałszywym ruchom)

Krawędź przystosowana do montażu pasow

Krotki zwis wywrotu: 340 mm

WYKOŃCZENIE

Śrutowanie + podkład proszkowy 60 μm + farba proszkowa 60 μm

RAMA POMOCNICZA

Przechył z profilu aluminiowego, grubość od 4,5 do 12 mm

Wywrot za pomocą CYLINDRA z SIŁOWNIKIEM (bez zwisu pod ramą pomocniczą)

Tylny kąt przechyłu 48° i boczny kąt 45°

Elektryczny zespoł pomp12 V lub 24 V w zależności od pojazdu

Zbiornik 3 litrow

Ciśnienie hydrauliczne 320 bar

Przewodowy pilot zdalnego sterowania w kabinie

BEZPIECZEŃSTWO

Elektrozawor bezpieczeństwa na cylindrze

Wyłącznik

Podporka zabezpieczająca

Podwojne zabezpieczenie na uchwytach burty

Podwojne zabezpieczenie na gornych przegubach drzwi

Niedostępne dla ram o szerokości 700 i 740 mm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szczegółowe informacje na temat wywrotek możesz znaleźć, klikając w ten link: /cked/plugins/kcfinder-2.54/./upload/files/katalog_produkt%C3%B3w_marki_JPM.pdf

Znajdziesz tam wszystko, co potrzebne, by lepiej zrozumieć temat i poznać wszystkie niezbędne szczegóły.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skontaktuj się z nami

Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego z nami codziennie w godzinach od 8:00 do 18:00, soboty: na życzenie. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

zdjęcie
telefon kontaktowy
+48 510 200 017
zdjęcie
skontaktuj się z nami
biuro@nt-jop.pl
zdjęcie
zapytanie on-line
skorzystaj z formularza
Pojazdy od ręki

dział ten obejmuje pojazdy: nowe już skompletowane, używane oraz te które mamy w stałej sprzedaży lecz ich kompletacja wymaga czasu np.: na montaż

Zabudowa Samochodów
Wiele gotowych aut do wyboru więcej zobacz więcej