PLANDEKA, skrzynia aluminiowa
profil pomocniczy ramy aluminium
profil poprzeczny ramy aluminium
profil obwodowy ramy anodowany
podłoga ze sklejki antypoślizgowej wodoodporna
słupki przednie/tylne stałe
stelaż aluminiowo - stalowy
kieszenie pod deski o gr. 28 mm
burta monolityczna 400mm anodowana zakończona zamknięciami burtowymi kasetowymi
punkty mocowania ładunku montowane w profilu obwodowym
Wymiary, ilośc uchwytów, kolor plandeki, oraz wszystkie cechy użytkowo konstrukcyjne wykonujemy wg. potrzeb i wskazówek zamawiającego.
Przy analizie technicznej cech zabudowy do konkretnego podwozia prosimy pamiętać o :
- rozstawie osi ( miejsce w zabudowie pod koło pojazdu)
- długości ramy pod zabudowę
- dopuszczalnej szerokości i wysokości
- do nowych pojazdów o obowiązku stworzenia dokumentacji homologacyjnej
- przewidywanej maksymalnej nośności zabudowy w stosunku do jej dł. tzn.: całkowita ładowność np. 1000kg jest rozkładana na całej długości zabudowy i tym samym przy zabudowie np. 5m na każdy metr zabudowy przewiduje się 200kg ładunku, jeżeli jest inaczej należy o tym powiedzieć.
- montaż windy załadunkowej, haka itp.
W przypadku wątpliwości służymy nasza pomocą i radą , prosimy o kontakt